3 czerwca 2015
Łódź, 14.05.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR 3/2013
W związku z realizacją projektu WND-RPLD.03.02.00-00-055/11, zgodnie z „Zasadami udzielania zamówień dla Wnioskodawców/ Beneficjentów realizujących projekty współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, przystępujemy do procedury wyboru wykonawcy w zakresie zadań szczegółowo opisanych poniżej.
1. Zamawiający
CORPO Sp. z o.o. S.K.A., KRS 0000404662, NIP 725-10-88-125, REGON 471299184 z siedzibą 90-560 Łódź, ul. Karolewska 1, zaprasza do złożenia oferty w ramach realizowanego projektu „Rozwój eksportu firmy Corpo Gądek Rogalski Sp. j. poprzez udział jako wystawca w targach zagranicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość Działanie: III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
2. Tryb udzielenia zamówienia
a/ Ocena złożonych ofert zostanie przeprowadzona w ciągu 1 dnia roboczego liczonego od dnia następującego po dniu zakończenia postępowania, tj. zakończy się z dniem 22.05.2013 r.
b/ W toku oceny ofert Zamawiający może zwrócić się z zachowaniem formy pisemnej do Oferentów z prośbą o udzielenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących formy i treści złożonych ofert. Oferent składa wyjaśnienia z zachowaniem formy pisemnej.
c/ Informacja o wynikach oceny wraz z niezbędnym uzasadnieniem zostanie niezwłocznie po jej zakończeniu podana do publicznej wiadomości, w tym przekazana indywidualnie każdemu Oferentowi, który złożył ofertę w postępowaniu.
d/ Zamawiający bez zbędnej zwłoki podpisze umowę z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu.
e/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia lub unieważnienia postępowania.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Ścianka magnetyczna łukowa
- Wymiary ścianki magnetycznej: min. 2,4m x min. 2,2 m
- Konstrukcja ścianki magnetycznej z aluminium,
- Do umieszczenia na panelu frontowym logo Polskie Miodosytnie (załącznik nr 4) – w formie nadruku,
- Do umieszczenia na panelu frontowym logotypów unijnych (załącznik nr 2), logo firmy Corpo (załącznik nr 3), nazwy firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A. wraz z adresem siedziby,
- 2 lampy halogenowe,
- Ścianka magnetyczne podzielona na min. 3 panele graficzne, zawierająca listwy z taśmą magnetyczną,
- Wykonanie zdjęć (nadruk na panelu frontowym),
- Panele boczne z napisem: www.corpo.biz.pl
- Opakowanie transportowe (pełniące funkcję lady wystawienniczej),
- Ilość sztuk:1
b. Roll-up
- Wymiary: 85,0 cm x 200 cm,
- Nadruk: full kolor jednostronny, (wykonanie zdjęcia lub gotowe zdjęcia z banku zdjęć)
- Ilość sztuk:1
- Do umieszczenia na roll-up
- logotypy unijne (załącznik nr 2)
- logo Polskie Miodosytnie (załącznik nr 4)
- logo firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A. (załącznik nr 3),
- Nazwę firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A. wraz z adresem siedziby,
- adres e-mailowy: www.corpo.biz.pl,
c. Korkociąg wielofunkcyjny
- Materiał wykonania: stal nierdzewna
- Do umieszczenia na korkociągu w postaci graweru:
- logotypy unijne (załącznik nr 1),
- adres e-mailowy: www.corpo.biz.pl,
- Nazwę firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A., - Funkcje korkociągu:
- Otwieracz do wina (miodu pitnego),
- Otwieracz do piwa,
- Nóż, - Długość korkociągu min. 7,0cm, max. 15,0cm
- Ilość sztuk: 70.
d. Czapka bejsbolówka
- Materiał wykonania: bawełna
- Rozmiar uniwersalny
- Kolor: w kolorze (nie biały)
- Nadruk w postaci haftu (kolor: czarny):
- logotypy unijne (załącznik nr 1),
- Nazwę firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A.,
- adres e-mailowy: www.corpo.biz.pl,\
- logo firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A. (załącznik nr 3), - Ilość sztuk: 100
e. Naklejka na zderzak samochodu
- Wymiary: długość 15,0cm, wysokość: 4,0cm
- Nadruk: kolorowy (min. 5 kolorów) na przeźroczystym tle,
- logotypy unijne (załącznik nr 1),
- Nazwę firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A.,
- adres e-mailowy: www.corpo.biz.pl,
- logo firmy Corpo Sp. z o. o. S.K.A. (załącznik nr 3), - Ilość sztuk: 500
4. Forma i termin wykonania zamówienia
a/ Zamawiający zastrzega, iż materiały reklamowe muszą zostać wykonane max. do dnia 14.06.2013 r.
b/ Zamawiający ustala, iż rozliczenie za przeprowadzone usługi nastąpi w oparciu o fakturę VAT wystawioną przez Wykonawcę w ustalonym terminie.
5. Kryteria oceny oferty
a/ Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu będzie rozpatrywane pod względem następujących kryteriów i przypisanych im rang:
- cena netto – ranga 80% (80 punktów),
- termin płatności 20% (20 punktów).
6. Sposób oceny ofert
a/ Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w pkt. 3 i która otrzyma najwyższą liczbę punktów z kryteriów oceny.
b/ Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska w postępowaniu jednakową liczbę punków, Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, który zaproponował najniższą cenę.
7. Warunki udziału w postępowaniu, sposób przygotowania i forma złożenia oferty
a/ W postępowaniu udział może wziąć każdy Oferent, który zgodnie ze złożoną deklaracją posiada możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
b/ Oferty należy przygotować w formie pisemnej.
c/ Składana oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. d/ Podpisaną ofertę należy:
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dofinansowanie@corpo.biz.pl z dopiskiem: ”Odpowiedź na zapytanie ofertowe numer 3/2013.
e/ Termin składania ofert upływa dnia 21.05.2013 r.
f/ Termin złożenia oferty jest równoznaczny z terminem faktycznego wpływu dokumentacji do firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A.,
g/ Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A., pierwszego dnia roboczego po dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj. dnia 22.05.2013 r.
h/ W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
8. Sposób informowania Oferentów o prowadzonym postępowaniu
a/ Pełna informacja o prowadzonym postępowaniu zawarta w niniejszym ogłoszeniu dostępna jest do publicznej wiadomości za pośrednictwem:
- siedziby firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A.,
- strony internetowej firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A., - www.corpo.biz.pl
b/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesłania niniejszego zapytania do wybranych przez siebie potencjalnych Oferentów z prośbą o rozpatrzenie możliwości wzięcia udziału i złożenia oferty w postępowaniu.
9. Sposób kontaktowania się pomiędzy Zamawiającym a Oferentami w postępowaniu
W sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem Zamawiający prosi o kontakt e-mailowy: dofinansowanie@corpo.biz.pl
Łódź, 14.05.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR 4/2013
W związku z realizacją projektu WND-RPLD.03.02.00-00-055/11, zgodnie z „Zasadami udzielania zamówień dla Wnioskodawców/ Beneficjentów realizujących projekty współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, przystępujemy do procedury wyboru wykonawcy w zakresie zadań szczegółowo opisanych poniżej.
1. Zamawiający
CORPO Sp. z o.o. S.K.A., KRS 0000404662, NIP 725-10-88-125, REGON 471299184 z siedzibą 90-560 Łódź, ul. Karolewska 1, zaprasza do złożenia oferty w ramach realizowanego projektu „Rozwój eksportu firmy Corpo Gądek Rogalski Sp. j. poprzez udział jako wystawca w targach zagranicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość Działanie: III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
2. Tryb udzielenia zamówienia
a/ Ocena złożonych ofert zostanie przeprowadzona w ciągu 1 dnia roboczego liczonego od dnia następującego po dniu zakończenia postępowania, tj. zakończy się z dniem 22.05.2013 r.
b/ W toku oceny ofert Zamawiający może zwrócić się z zachowaniem formy pisemnej do Oferentów z prośbą o udzielenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących formy i treści złożonych ofert. Oferent składa wyjaśnienia z zachowaniem formy pisemnej.
c/ Informacja o wynikach oceny wraz z niezbędnym uzasadnieniem zostanie niezwłocznie po jej zakończeniu podana do publicznej wiadomości, w tym przekazana indywidualnie każdemu Oferentowi, który złożył ofertę w postępowaniu.
d/ Zamawiający bez zbędnej zwłoki podpisze umowę z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu.
e/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia lub unieważnienia postępowania.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Katalog produktów- projekt i wykonanie:
Opis:
- katalog o wymiarach: 220 x 210 mm,
- Okładka:
- 4+4 papier o gramaturze 350g kreda, plus folia mat 1+1, plus lakier wybiórczo 1+1
- Druk kolorowy,
- Ilość stron: 4 - Ilość stron katalogu: 12
- 4+4 papier o gramaturze 250g kreda, plus folia mat 1+1, plus lakier wybiórczo 1+1
- Druk kolorowy, - Wykonanie zdjęć produktów
- Ilość zdjęć: 8-12 - Metoda oprawienia: zszywana
- Do umieszczenia na katalogu:
- Logotypy unijne (załącznik nr 2), Logo firmy (załącznik nr 3) wraz z adresem siedziby, Logo Polskie Miodosytnie (załącznik nr 4)
- Ilość sztuk: 500
4. Forma i termin wykonania zamówienia
a/ Zamawiający zastrzega, iż katalogi produktów muszą zostać wykonane max. do dnia 14.05.2013 r.
b/ Zamawiający ustala, iż rozliczenie za przeprowadzone usługi nastąpi w oparciu o fakturę VAT wystawioną przez Wykonawcę w ustalonym terminie.
5. Kryteria oceny oferty
a/ Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu będzie rozpatrywane pod względem następujących kryteriów i przypisanych im rang:
- cena netto – ranga 80% (80 punktów),
- termin płatności 20% (20 punktów).
6. Sposób oceny ofert
a/ Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w pkt. 3 i która otrzyma najwyższą liczbę punktów z kryteriów oceny.
b/ Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska w postępowaniu jednakową liczbę punków, Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, który zaproponował najniższą cenę.
7. Warunki udziału w postępowaniu, sposób przygotowania i forma złożenia oferty
a/ W postępowaniu udział może wziąć każdy Oferent, który zgodnie ze złożoną deklaracją posiada możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
b/ Oferty należy przygotować w formie pisemnej.
c/ Składana oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. d/ Podpisaną ofertę należy:
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dofinansowanie@corpo.biz.pl z dopiskiem: ”Odpowiedź na zapytanie ofertowe numer 4/2013.
e/ Termin składania ofert upływa dnia 21.05.2013 r.
f/ Termin złożenia oferty jest równoznaczny z terminem faktycznego wpływu dokumentacji do firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A.,
g/ Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A., pierwszego dnia roboczego po dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj. dnia 22.05.2013 r.
h/ W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
8. Sposób informowania Oferentów o prowadzonym postępowaniu
a/ Pełna informacja o prowadzonym postępowaniu zawarta w niniejszym ogłoszeniu dostępna jest do publicznej wiadomości za pośrednictwem:
- siedziby firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A.,
- strony internetowej firmy CORPO Sp. z o.o. S.K.A., - www.corpo.biz.pl
b/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesłania niniejszego zapytania do wybranych przez siebie potencjalnych Oferentów z prośbą o rozpatrzenie możliwości wzięcia udziału i złożenia oferty w postępowaniu.
9. Sposób kontaktowania się pomiędzy Zamawiającym a Oferentami w postępowaniu
W sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem Zamawiający prosi o kontakt e-mailowy: dofinansowanie@corpo.biz.pl